طرفداران هری پاتر و گرگ و میش

طرفداران هری پاتر و گرگ و میش
مطالب زیبا درباره ی هری پاتر و گرگ و میش 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طرفداران هری پاتر و گرگ و میش و آدرس vampire-wizard.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازيگر سري فيلم هاي توايلايت خانم كريستين استوارت رابطه ي خودر ا با رابرت پتينسون در حالي به اتمام ميرساند كه به صورت مخفيانه رابطه اي با كارگردان فيلم سينمايي سفيد برفي اغاز كرده بود.كريستين استوارت كه به تازگي به ايفاي نقش سفيد برفي پرداخته است را بطه اي مخفيانه اي با كارگردان اين فيلم سينمايي شروع كرده كه باعث جدايي با رابرت پاتينسون بازيگر نقش ادوارد در سري فيلم هاي توايلايت شده است.
اين مسئله باعث شگفتي بسياري از طرفداران فيلم هاي تويلايت و اين دو زوج شده است.
هرچند كه شروع اين رابطه باعث جدايي رابرت سندرس با همسر خود نيز شده است.
همچنين گفته شده است كه رابرت پاتينسون و رابرت سندرس خواهان گفت گويي درباره ي اين موضوع شده اند.

پس از اینکه خبر خیانت کریستین استوارت منتشر شد، افراد زیادی اعلام کردند که این خبر فقط در حد شایعه بوده و حقیقت ندارد. اما خبرنگاری که این ارتباط را کشف کرده بود، عکس های بیشتری از کریستین استوارت و کارگردان فیلم سفید برفی درحالتی نا مناسب منتشر کرد!
این خبرنگار که نامش فاش نشده است، به ارتباط بین کریستین استوارت و راپرت ساندرز در طول فیلمبرداری فیلم شک کرده و آنها را تعقیب می کرده است. یک روز آنها صحنه را ترک کرده و با اتومبیل کریستین استوارت به مکانی دور از محل فیلمبرداری می روند.
این عکاس نیز آنها را تعقیب کرده و می تواند از ارتباط آنها در داخل اتومبیل کریستین استوارت فیلم و عکس تهیه کند!

پس از انتشار این تصاویر رابرت پتینسون وسایل خود را از محل زندگی مشترکش با کریستین جمع آوری کرده و به محل دیگری می رود.
با انتشار این تصاویر این شایعه باور نکردنی به حقیقت می پیوندد.

ین ماجرا واکنش های زیادی به همراه داشت. اولین واکنش مربوط به رابرت پتینسون بود که اعلام کرد احساس می کند که قلبش شکسته شده و نیاز دارد که حتما با راپرت ساندرز درمورد این رابطه مخفیانه صحبت کند!
نکته منفی این ارتباط زمانی بیشتر می شود که مشخص شد کارگردان فیلم ازدواج کرده و دو فرزند نیز دارد و همزمان با انتشار این خبر، همسر راپرت ساندرز اعلام کرد که به هیچ وجه فکر نمیکرد که کریستین استوارت با این سن و سال کم، زندگی اش را خراب کند و درنهایت اعلام کرد که کریستین یک خانه خراب کن است! جمله ای که جنیفر آنیستون درمورد آنجلینا جولی بکار برده بود.

کریستن استوارت طی پخش یک عذر خواهی عمومی از دوست پسر 25ساله خود یعنی رابرت پتینسون عذر خواهی کرده!

کریستن استوارت در متن عذرخواهی خود گفته :" من به خاطر صدمه زدن و ناامیدی نزدیکانم عمیقا عذرخواهی می کنم و یا هر کس دیگری که با این کار تحت تاثیر قرار گرفته!"

در ادامه می گوید: " من با این چند دقیقه باعث شدم شخصی که از همه برای من مهم تر  و عزیز تره , راب عزیزم صدمه ببیند. اوه راب من تو را بسیار دوست دارم. تو تنها کسی هستی که من از همه بیشتر او را دوست دارم."

 

رابرت پتینسون که هنوز از خیانت کریستین استوارت شوکه است تصمیم تازه ای گرفت.
رابرت پتینسون بازیگر جوان هالیوود از ماموران امنیتی مراسم افتتاح نمایش فیلم جدیدش به اسم «کازموپولیس» که نمایش عمومی اون در سینماها ۱۷ آگوست شروع میشود، خواسته است تا از ورود و حضور نامزد خیانتکارش کریستن استوارت در مراسم فرش قرمز و مراسم بعد از نمایش فیلم جلوگیری کنند.

هنوز ماجرای خیانت کریستین استوارت موضوع داغ رسانه هاست و هر روز اخبار تازه ای به گوش می رسد که این تصمیم تازه رابرت پتینسون را می توان یک واکنش مهم از سوی او دانست.

لیبرتی رُس، همسر روپرت ساندرز کارگردان انگلیسی فیلم «سفید برفی و شکارچی» که در جریان خیانت به همسر و ۲ فرزندش، رابطه پنهانی او با کریستن استوارت بازیگر ۲۳ ساله فیلم لو رفت و بحران شدیدی در زندگی این فیلمساز ۴۲ ساله و رابطه چندین ساله کریستن با نامزدش (رابرت پتینسون) پدید آورد، به شوهرش بطور جدی هشدار داده که اگه قصد نجات ازدواج شون از خطر از هم پاشیدگی و دیدن بچه‌هاشو رو داره، دیگه نباید با کریستن استوارت در هیچ فیلمی کار کنه!

لیبرتی رُس، خود یک مدل زیبا و مشهور هالیوود هست که از شنیدن خبر رابطه شوهرش با کریستن استوارت بشدت عصبانی و دلشکسته شده است

جالب است که رابرت پتینسون، نامزد سابق کریستین استوارت چند ماه پیش در مصاحبه ای که با یک مجله داشت گفته بود: یک چیزی است که من هرگز درک نمی کنم، و آن این است که چرا افراد به شریک خود بی وفایی کرده و فریب می دهند.
والدین من وقتی مادرم ۱۷ سال و پدرم ۲۵ سال داشت باهم آشنا شدند وهنوز با هم به خوبی زندگی می کنند و شاد هستند. من با این عقیده بزرگ شده ام که می توان تا آخر عمر با شریک زندگی خود باشیم.

دوستان نزدیک کریستین استوارت از پشیمانی شدید او از کاری که با رابرت پتینسون کرده، خبر دادند.
این در حالی است که هم کریستین استوارت و هم رابرت پتینسون هرکدام قراردادهای تازه ای برای بازی در فیلم های جدیدی امضا کرده اند و معلوم نیست با این شرایط روحی آیا می توانند نقش آفرینی خوبی در این فیلم ها داشته باشند یا نه.
دوستان نزدیک کریستین استوارت به رسانه‌ها گفتند: «دیگه اشک تو چشماش نیست از بس که گریه کرده و فقط با خودش تنهاست و با هیچکس حرف نمیزنه، به رابرت علاقه داره و از اینکه با اشتباه خودش، نامزدش رو از دست داد، در اوج غصه و دلتنگیه»

دوستان نزدیک کریستین استوارت از پشیمانی او خبر می دهند. اینها اظهارات دوستان نزدیک به کریستن استوارت، بازیگر۲۲ ساله هالیوود هست که در پی افشای خیانت به نامزدش از طریق برقراری رابطه پنهانی با کارگردان فیلم سفید برفی، رابرت پتینسون را از دست داد. همین منابع گفتند که کریستن فعلا در خانه تهیه‌کننده قبلی فیلم‌هاش و دوست صمیمی او، جیووانی اگنلی زندگی میکند.

ابرت یه مدت طولانی افسرده بود... اگه اشتباه نکنم 3 هفته طول کشید تا تونست با این قضیه کنار بیاد.
بعد از 20 روز تو یه برنامه ی تلویزیونی ظاهر شد و به همه چیز خاتمه داد.
آخه بابا... تو که از استوارت سرتری... چرا این طوری می کنی...؟
کریستین هم یه نامه ی بلند بالا نوشت برای یکی از مجله ها و گفت که همیشه عاشق رابرت بوده و هست. اما پاپارتزی مسخره ش کرده ن. چون همین چند وقت پیش بود که نمی دونم خیانت کیا اعلام شد و کریستین گفت که خیانت یه چیزیه که اصلا تو مخیله ش نمی گنجه. گفته بود اگه عشق واقعی شو پیدا کنه هیچ موقع نمی تونه خیانت کنه بهش...

ک کارشناس مسائل خانوادگی به اسم “گیلدا کارلی” در این رابطه میگوید: کریستین مدت ۴ سال است که با رابرت در ارتباط است و این درحالی است که وی تنها ۲۲ سال دارد و این نشان میدهد او هنوز برای برقراری یک رابطه کاملا پایدار خیلی جوان است.

او این کار را به این دلیل انجام داده است که نشان دهد هنوز مردانی هستند که وی برایشان جذابیت دارد و بیشتر به عنوان کسب تجربه وارد این بازی خطرناک شده است.

این خبر خیلی زود رسانه ای شد و “رابرت پتینسون” که اعلام کرده بود در فکر تهیه حلقه نامزدی است در مقابل این خبر سکوت تلخی داشته است و هیچ ابراز نظری نکرده است. این درحالی است که “کریستین” در مصاحبه با مجلات ضمن تایید این خبر تنها ابراز پشیمانی و حسرت کرده است و بارها اعلام کرده است هنوز عاشق رابرت است و از اینکه این اتفاق افتاده است به شدت ناراحت و پشیمان است.

این درحالی است که این زوج در حال حاضر جدا از هم زندگی میکنند و هنوز مشخص نیست آیا “رابرت پتینسون” حاضر است شانس دوباره ای به کریستین استوارت بدهد یا خیر.

به عقیده این کارشناس انتخاب یک مرد متاهل به عنوان عامل خیانت از طرف این دختر جوان نشان میدهد وی در این رابطه تنها به دنبال کسب تجربه بیشتر و اثبات جذابیتش بوده است.

شایعه ها:

اب در اولین مصاحبش بعد از خیانت گفته که باختم خودم و تموم آرزو هامو...ناراحتگریه
کریس گفته بزرگ ترین دشمنم خودمم خنثی
راب خط موبایلشو عوض کرده تا کریس دیگه بهش زنگ نزنهتعجب
راب گفته هیچ کس منو اذیت نکرده بود تا این که کریس نابودم کردگریه
کریس گفته راب روح منه...افسوس
کریس نگرانه که راب دیگه اونو نخواد...گریه
راب گفته کریس زندگیمه بدون اون نمیتونم اما شاید دیگه نتونم کنارش باشم...افسوسگریه
راب داره سعی می کنه کریسو ببخشه...فرشته
کریس خیانت کاره سال شده...منتظر
راب 7روزه که حموم نرفته تعجب و 3 روزه که اشتایی نداره افسوس و در تاریکی اتاقش به سر می بره ناراحت و یهو عصبی میشه عصبانی این رفتار راب انقدر غیر عادی که یکی از دکترای مشهور برای درمان اون هروز 3 ساعت روی اون کار می کنه تعجب و الان اون بهتر شده قلب

عذر خواهی " روپرت ساندرز" به خاطر خیانت به راب:

همچنین ساندرز کارگردان هم یک عذر خواهی عمومی منتشر کرده.

او  به People Via می گوید: " من واقعا درد عمیقی رو برای خانواده خودم به وجود آوردم. همسر زیبای من و همچنین فرزندان بهشتی ام و همه کسانی که در این دنیا دارم. من اونها رو با تمام قبلم دوست دارم. من دعا می کنم تا دوباره بتوانیم در کنار هم باشیم."

نظر یادتون نره



نظرات شما عزیزان:

bellllllla sevan
ساعت16:32---30 اسفند 1391
عاشققققققققققققق خون اشامم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ] [ 11:35 ] [ محمد مهدی کیقبادی ]
.: Weblog Themes By Mah Skin :.

درباره وبلاگ

سلام خیلی وقته هری پاتر و گرگ و میش دارن باهم رقابت میکنن و هر کدوم رکورد های خودش رو میشکنه من یه ادمی هستم که طرفدار هردو هستم و تا جایی که بتونم در مورد این دو اثر زیبا مطلب میزارم امیدوارم از وبلاگ من راضی باشید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 116
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 206350
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



mouse code

كد ماوس

mouse code

كد ماوس